...

Serviciile noastre

Montaj acoperiș

Vrei un acoperiș elegant și sigur? Alege serviciile noastre de montaj acoperișuri.

Montaj învelitoare

 Ai garanție atât pentru materiale, cât și pentru montaj, ca să te simți în deplină siguranță!

Renovare acoperiș

Avem peste 1o ani de experiență în renovarea acoperișurilor.
VEZI TOATE SEVICIILE

Produsele noastre

Țiglă metalică Bilka

Poți opta pentru un acoperiş din țiglă metalică ȋn culori şi nuanțe clasice sau moderne. 

Tablă prefălțuită Bilka

Panourile de acoperiș fălțuite reprezintă o soluție modernă, sigură și rapidă.

Sisteme pluviale Bilka

Oțel suedez de cea mai bună calitate (0,6 mm), zincat pe ambele părți.
VEZI TOATE PRODUSELE

Despre noi

Despre noi

Suntem experți în lucrările de acoperișuri, fațade ventilate și ferestre de mansardă.

Termeni și condiții

Termenii si condițiile de utilizare ale acestui site web și condițiile de vânzare online.

Contact

Cauți cea mai bună soluție pentru acoperișul tău?
ACASĂ

-TERMENI SI CONDITII GENERALE DE VANZARE

  1. Informatii administrator magazin online
  2. Definirea termenilor
  3. Acceptare TCGV
  4. Drepturi de autor
  5. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate
  6. Comenzi
  7. Preturi, modalitati de plata, facturare
  8. Stocuri și livrare
  9. Garantii
  10. Politica de retur
  11. Program de lucru, livrari, termene
  12. Obligatiile cumparatorului
  13. Obligatiile vanzatorului
  14. GDPR Politica de confidentialitate și Politica Cookies
  15. Litigii

Magazin Online BAUMAN GRUP 

Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile. Aceste prevederi se completeaza si cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

  1. Informatii administrator magazin online

Site-ul bauman-grup.ro este administrat de catre BAUMAN GRUP SRL cu sediul social in Bucureşti, Sector 5, Str. Înclinată, Nr.77a, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J40/10685/2012, având cod unic de înregistrare RO 30678626, Website: bauman-grup.ro, Email: [email protected], Telefon: +40 738 303 333.

  1. Definirea termenilor

Prezentul document conţine termenii si condițiile de utilizare ale acestui site web și condițiile de vânzare online a bunurilor, produselor comercializate de BAUMAN GRUP (denumite în continuare „Termenii și Condițiile”).

Termenii și Condițiile se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri sau produse comercializate de către BAUMAN GRUP, prin intermediul acestui site. În cuprinsul Termenilor și Condițiilor, următorii termeni vor avea înţelesurile de mai jos, exceptând situaţiile în care li se atribuie expres un alt înțeles sau, funcție de contextul în care sunt utilizați, li se pot atribui o altă semnificație, astfel:

  1. Client/Cumpărător – orice persoană fizică sau juridica care, efectuând o comandă prin utilizarea site-ului, acționează în alte scopuri decât cele specifice activității sale comerciale sau profesionale, având, în sensul legii, calitatea de consumator;
  2. Comanda – operaţiunea prin care Clientul îşi exprimă angajamentul de achiziţionare a unuia sau mai multe bunuri sau produse comercializate prin intermediul site-ului de către BAUMAN GRUP
  3. Contul – secțiunea din site accesibilă Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail și a unei parole, care permite Clientului transmiterea comenzii și care conține informații despre Client si istoricul Clientului în site (comenzi, facturi fiscale, garanții produse, etc.);
  4. Contractul – reprezintă înţelegerea consensuală la distanţă intervenită între Vânzător şi Client cu privire la vânzarea, respectiv achiziţionarea, unuia sau mai multor produse de pe site, prin lansarea unei comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a Termenilor şi Condițiilor.
  5. Conținutul – cuprinde:
    • toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
    • conținutul oricărui e-mail trimis Clienților de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
    • informații legate de produsele și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
    • informații legate de produsele și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
    • date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
  6. Întrebare – formulă de adresare pe site de către Clienți cu scopul de a obține informații despre produse;
  7. Vânzătorul – BAUMAN GRUP;
  8. Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică sau altă formă de comunicare la distanţă (e-mail, SMS) asupra produselor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta;
  9. Produsele – orice bunuri (produse) care sunt puse la dispoziţia Clientului de către BAUMAN GRUP în vederea achiziţionării, contra cost, prin utilizarea site-ului;
  10. Răspuns – informație scrisă care este transmisă Clientului care a adresat-o, intrebare pe site, în pagina unui anumit produs;
  11. Site – domeniul bauman-grup.ro
  12. Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile produselor așa cum sunt precizate în descrierea acestora;
  13. Tranzacție – operaţiunea de plată, respectiv încasare, a unei sume de bani ca urmare a vânzării, respectiv achiziţionării, unui produs prin intermediul site-ului.
  1. Acceptare TCGV

Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii. Administratorul isi rezerva dreptul de a completa sau modifica orice informatie din magazinul virtual fara a anunta in prealabil utilizatorii site-ului.

BAUMAN GRUP îşi rezervă dreptul de a refuza accesul unor clienţi la o parte sau la toate funcțiile aferente comercializării online, cât și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei comenzi în cazul în care există suspiciuni de fraudă din partea Clientului sau dacă acesta are un comportament care poate prejudicia interesele BAUMAN GRUP.

Întrucât unele produse de pe site pot fi afişate, din eroare, cu un preţ ce poate fi considerat în mod evident derizoriu, BAUMAN GRUP are dreptul să anuleze eventuale comenzi lansate cu privire la acele produse, obligându-se să restituie clientului, după caz, orice sume plătite până la acel moment, cu consecința restituirii întregii sume plătite de cumpărător în considerarea comenzilor anulate.

Pentru motive justificate, BAUMAN GRUP își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului pe site ori a reputaţiei sale, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel BAUMAN GRUP.

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin utilizarea adreselor menționate la secțiunea “Contactează-ne” din site.

BAUMAN GRUP poate publica pe site informații despre produse și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care BAUMAN GRUP are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Orice trimiteri în baza unor link-uri către site-urile web sau materialele publicate de terți, după caz, postate pe site sunt oferite exclusiv în scop informativ, iar BAUMAN GRUP nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru conținutul acestor site-uri și materiale sau pentru produsele comercializate prin intermediul acestor site-uri.

Pot efectua comenzi pe site numai persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani la data efectuării comenzii. BAUMAN GRUP comercializează produsele online în sistem en-detail (comerț cu amănuntul).

Prin utilizarea site-ului şi după caz, înregistrarea unei comenzi pe site, Clientul acceptă şi este de acord cu forma de comunicare la distanţă prin care Vânzătorul își derulează operațiunile.

Toate elementele folosite pentru descrierea produselor (cum ar fi imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu reprezintă o obligaţie contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare şi informare. Din acest motiv, vă solicităm ca înainte de efectuarea unei comenzi, să verificaţi cu atenţie caracteristicile produsului astfel cum apar prezentate pe site.

BAUMAN GRUP depune toate eforturile pentru asigurarea corectitudinii şi completitudinii datelor şi informaţiilor publicate pe site, inclusiv cu privire la descrierea produselor, precum și preţurile indicate. Cu toate acestea, persoanele care utilizează acest site sunt informate cu privire la posibilitatea apariţiei unor erori. În măsura în care se constată că eroarea a afectat sau, după caz, influențat o comandă sau contractul încheiat, BAUMAN GRUP va informa clientul în cel mai scurt timp posibil în vederea reconfirmării comenzii, valabilităţii contractului sau, eventual, anularea acesteia/acestuia.

Produsele ce fac obiectul vânzării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii şi care va fi anunţată în mod corespunzător în prealabil. Clienţii sunt rugaţi să citească termenii şi condiţiile aplicabile unei anumite campanii sau promoţii înainte de efectuarea unei comenzi cu privire la produsele care fac parte din respectiva campanie sau promoţie.

Pentru motive justificate (cum ar fi, lipsa din stoc a unor produse) Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica tipul ori cantitatea produselor din comandă. Într-o astfel de situaţie Clientul va fi înştiinţat cu privire la modificarea intervenită şi va avea dreptul de a accepta noile caracteristici ale produselor care fac obiectul comenzii ori de a le refuza, caz în care comanda se consideră anulată, iar părţile vor fi puse în situaţia anterioară emiterii comenzii (inclusiv returnarea oricăror sume încasate, după caz), fără ca Vânzătorul să fie răspunzător pentru orice prejudicii suferite de Client.

Utilizatorii acestui Site sunt informaţi cu privire la faptul că achiziţionarea online a produselor presupune o experienţă diferită de cea din magazinele fizice. Din acest motiv, este important să aveţi în vedere că oricare dintre culorile, dimensiunile şi forma produselor ar putea fi diferite decât în realitate. În ceea ce priveşte dimensiunile produselor, solicităm utilizatorilor site-ului să verifice specificaţiile/descrierile ataşate fiecărui produs.

BAUMAN GRUP are dreptul de a modifica oferta de produse, preţurile şi promoţiile/campaniile de pe site.

Accesarea acestui site se realizează pe riscul propriu al utilizatorului, BAUMAN GRUP nefiind în niciun fel răspunzătoare pentru orice prejudicii directe sau indirecte determinate de accesarea site-ului sau ca urmare a efectuării/finalizării unei comenzi sau oricărei utilizări a datelor şi informațiilor de pe acest site.

  1. Drepturi de autor
  • Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului online BAUMAN GRUP, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea administratorului, fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.
  1. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate
  • Odata cu lansarea comenzii de pe magazinul online BAUMAN GRUP, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
  • Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
  • TCGV stau la baza contractului astfel perfectat cu magazinului online BAUMAN GRUP.
    Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
  • Cumparatorul devine proprietarul marfii dupa confirmarea platii.
  1. Comenzi

Prin finalizarea comenzii Clientul confirmă că toate datele furnizate de acesta sunt corecte, complete și adevărate la data efectuării comenzii. Prin plasarea unei comenzi, Clientul recunoaşte în mod explicit că această comandă implică obligaţia de a plăti.

Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil Vânzătorului, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea Clientului.

Produsele cumpărate prin intermediul site-ului nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale. Din acest motiv, BAUMAN GRUP își rezervă dreptul să limiteze achiziționarea produselor la un număr maxim de produse de persoană, numărul fiind liber ales de către BAUMAN GRUP.

Vânzătorul poate cesiona drepturile ori obligaţiile sale pentru executarea comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Client pentru toate obligațiile contractuale.

Vânzătorul poate anula comanda lansată de către Client, cu notificarea concomitentă sau ulterioară a Clientului, fără a îi putea fi atrasă răspunderea pentru o astfel de acţiune, în următoarele cazuri:

  1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
  2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de BAUMAN GRUP, în cazul plății online;
  3. datele furnizate de către Client pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
  4. lipsa efectivă a unei comenzii sau a plăţii din partea Clientului (de exemplu,Clientul abandonează efectuarea comenzii sau a plăţii până la etapa finalizării comenzii, respectiv a plăţii, inclusiv în cazul în care plata nu este finalizată la nivelul procesatorului de plăţi sau atunci când contul Vânzătorului nu este creditat în termen de 2 zile lucrătoare, atunci când Clientul optează pentru plata produselor prin transfer bancar conform celor menţionate în secţiunea “METODE DE PLATĂ”);
  5. Vânzătorul poate considera în mod rezonabil că prin accesarea site-ului şi lansarea comenzii se urmăreşte un scop ilicit sau prejudiciabil;
  6. solicitarea expresă a Clientului de a renunţa la comandă, exprimată în scris;
  7. imposibilitatea tehnică de procesare a comenzii la nivelul site-ului, din motive independente de Vânzător;
  8. oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai de către Client.

Înregistrarea Comenzii constituie o ofertă de achiziţionare a produselor de la Vânzător, supusă confirmării sale ulterioare.

După efectuarea comenzii, Clientul va primi un mesaj de notificare prin e-mail cu privire la înregistrarea comenzii la Vânzător. De asemenea, notificarea privind înregistrarea comenzii va cuprinde numărul alocat comenzii în sistemul Vânzătorului, detaliile produselor comandate, preţul total al comenzii, inclusiv costurile de livrare.
Notificarea primită de către Client după efectuarea comenzii cu privire la preluarea respectivei comenzi are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii de către Vânzător.

După verificarea stocului de produse, Vânzătorul confirmă prin email disponibilitatea produselor comandate şi, respectiv, acceptarea comenzii în termen de maximum 24 ore (fără a include zilele libere legale) de la momentul plasării comenzii.
Clientul trebuie sa iși asume deplina responsabilitate cu privire la efectuarea unei comenzi personalizate, atunci cand produsul dorit trebuie comandat din fabrică, conform specificațiilor sale. Aceste produse NU au drept de retur.

Contractul se consideră încheiat între Vânzător si Client, în momentul primirii de către Client de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice a unui email conţinând notificarea de expediere a comenzii.

Din Contract fac parte atât prevederile TCGV cât şi orice înţelegeri ulterioare intervenite între Client şi Vânzător cu privire la o comandă, indiferent dacă acestea sunt sau nu cuprinse într-un înscris electronic sau material.

  1. Preturi, modalitati de plata, facturare
  • Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari. In cazul in care pretul nu este afisat, veti avea posibilitatea de a cere o oferta iar un operator va va comunica pretul in cel mai scurt timp posibil.
  • Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
    Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
  • Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.
  • Pe baza informatiilor detinute de BAUMAN GRUP si a celor furnizate de cumparator va fi emisa o factura pentru bunurile livrate. Totodata, coletul va fi insotit de documentatia prevazuta de lege pentru produsul /produsele comandat(e), dupa caz: certificat/declaratie de conformitate, certificat de garantie, instructiuni de utilizare, etc.
  • Costurile de livrare sunt calculate în funcţie de greutatea pachetului, respectiv în funcţie de numărul de kilograme sau in functie de volum, respectiv M3. Clientul va fi informat asupra costului de livrare de la momentul efectuării comenzii.
  • Produsele comandate pot fi plătite în LEI, online – cu cardul prin platforma disponibilă pe site, sau prin ordin de plată (transfer bancar).
  • Prețul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Clientul, anterior finalizării comenzii trebuie să selecteze una dintre cele trei metode de plată posibile. Vânzătorul va emite către Client o factură pentru produsele livrate, iar Clientul este obligat să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.
  • Vânzătorul va transmite Clientului factura aferentă comenzii de produse, precum şi pentru orice alte costuri aferente comenzii, în format electronic sau în format material, prin includerea facturii în pachetul care cuprinde produsele livrate, respectiv prin e-mail, la adresa menționată de Client.
  1. Stocuri și livrare

Nu toate produsele afișate în magazinul nostrum online sunt disponibile in stoc. Administratorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.

Clientul va putea completa în formularul de comandă o singură adresă de livrare, pentru fiecare comandă efectuată.
Livrarea produselor va fi contracost sau gratuită, în funcție de condițiile aplicabile comenzii ori de campania desfăşurată de BAUMAN GRUP la data comenzii. Astfel BAUMAN GRUP ofera clientilor sai urmatoarele metode de livrare:

  1. Metoda de livrare proprie BAUMAN GRUP este GRATUITA în toată țara, pentru comenzi de minim 1.800 lei.
  2. Comenzile care nu se încadrează în criteriile mai sus menționate, se livrează prin FanCurier, iar costurile vor fi achitate de către Client.

Prin semnarea contractului/plata facturii, clientul își oferă accordul de a acceptă orice fel de întârzieri (întârzieri cauzate de vama, coditii meteo, dezastre naturale, șoferii companiei de curierat au un traseu programat, acces dificil la propietate, adresa de livrare incorectă, restricții de circulație), atât pentru produsele care provin din depozitul vânzătorului cât și pentru comenzile externe.

Atenție!

·       Proprietatea şi riscurile asupra produselor vor fi transferate la livrare, însă condiționat de efectuarea plății de către client.

 

 

Cumpărătorul poate intra în posesia produselor achitate a la domiciliul /sediul Cumpărătorului.

  1. Garanții
  2. BAUMAN GRUP SRL. garanteaza ca produsele livrate sunt originale, ambalate (în forma în care provin de la parteneri) si însotite de factura fiscala, chitanta (eliberata de administrator sau firma de curierat) si dupa caz certificat de garantie (pentru produsele care necesita garantie). Declaram pe proprie raspundere conform prevederilor art. 5 din HG nr.1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viata si sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului ca produsele livrate nu pun în pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului si sunt în conformitate cu: Directivele CE 67/549/CEE si 1999/45/CE ( în conditiile respectarii manipularii, transportului si depozitarii conform Fiselor Tehnice si a Fiselor de Securitate emise de furnizor si aflate în original la sediul societatii si pe site-ul bauman-grup.ro în dreptul produselor în cauza.
    Produselor comercializate le este garantata calitatea pe perioada înscrisa pe ambalaj sau pe certificatul de garanție, în conditiile respectarii prescriptiilor de depozitare si transport.
    Pentru orice reclamatie sau sesizare va rugam sa ne contactati la adresa de email [email protected]

În cazul produselor cărora le este ataşată o garanţie, Clientul va primi la livrare un certificat de garanție cu toate informaţiile necesare referitoare la termenele și condițiile garanției.

 

NOTĂ: Lipsa la livrare a certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecișiopt) de ore de la semnarea documentului de livrare a produselor, prin trimiterea unei sesizări la adresa de poştă electronică a Vânzătorului. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

BAUMAN GRUP se obligă să transmită în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost sesizată de către Client, certificatul/certificatele de garanţie lipsă, fără încasarea unor costuri adiţionale de la Client.

ATENȚIE!

Nu fac obiectul garantiei produsele aflate in cel puţin una din urmatoarele situatii:

·       Au fost depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau in alte scopuri, alterate sau curatate prin metode proprii sau cu substante neadecvate.

·       Garantia nu acopera uzura normala a produsului, taieturi, incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la soare sau o alta sursa puternica de caldura sau in urma contactului cu apa, vopsirea produsului de catre client, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, curatarea cu substante neadecvate.

 

Garanția pentru produsele care ce fac obiectul prezentului contract este asigurată prin certificate de garanție. Garanția produselor este acoperită integral, direct de către producători, conform normelor și condițiilor acestora. Producătorul garantează calitatea produselor, conform garanției, în condițiile normale de exploatare, obligându-se că în cadrul termenului de garanție, să remedieze eventualele defecte, cu excepția celor care se datorează culpei Beneficiarului.

În cazul apariției unor eventuale defecte pe perioada de garanție, Cumpărătorul va formulă reclamație în momentul sesizării acestora. Reclamația va fi însoțită de factură, aviz de expediție a mărfii, proces verbal de predare-primire și certificate de garanție.

Remedierea defecțiunii sau înlocuirea produsului este de maxim 90 zile lucrătoare, fără costuri suplimentare pentru cumpărător.

Garanția este valabilă doar în cazul montării produselor de către subscrisă societate. În cazul în care montajul, transportul și manipularea produselor au fost efectuate de către cumpărător și produsele s-au deteriorat din culpa beneficiarului se pierde garanția acestora.

În cazul deteriorării parțiale a produselor din culpă imputabilă producătorului acesta va fi schimbat.

Acesta, în cazul în care se dorește returnarea sau repararea produsului conform indicațiilor de mai sus trebuie prezența la vânzător împreună cu factură și certificatul de garanție.

Produsele oferite respectă normele românești și internaționale de calitate conform certificatului de garanție anexat. Între mostrele expuse în magazin și/sau pe site și produsul efectiv pot apărea mici diferențe de nuanță, diferențe ce nu pot constiui motiv de retur / refuz din partea clientului.

Pentru a beneficia de garanție, Cumpărătorul trebuie să monteze, să utilizeze și să întrețină corespunzător produsele cumpărat conform instrucțiunilor producătorului.

 

ATENȚIE:

Vânzătorul nu răspunde de problemele apărute datorită nerespectării instrucțiunilor de montaj și întreținere. Pe site-ul producătorului se găsesc toate informațiile privind tehnologia de montaj și normele de manipulare.

 

 

  1. Informatii privind exercitarea dreptului de retragere

Aceste prevederi se completeaza cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Politica de retur

Conform OUG 34/2014 aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele si fara a suporta penalitati în termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile începând de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra, în posesia fizica a produselor.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declaratie neechivoca (un e-mail).

Datele noastre sunt: BAUMAN GRUP SRL, Bucureşti, Sector 5, Str. Înclinată, Nr.77a, E-mail: [email protected], Telefon: +40 738 303 333. În acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, exceptând costurile livrarii și nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Costurile suplimentare (transport, manipulare, diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) vor fi suportate de cumpărător cu ocazia exercitarii dreptului de retragere. Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amâna rambursarea pâna la data la care primim înapoi produsele sau pâna la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis înapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Aveți obligația de a ne trimite produse în legatura cu care vă exercitați dreptul la retragere, fara întârzieri nejustificate si, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul se consider a fi respectat daca produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, definite in art 2, pct.1 al OUG 34/2014.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Consumatorul este responsabil de integritatea produsului pana la intrarea in posesia magazinului.
Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
La solicitarea si cu acordul consumatorului, BAUMAN GRUP SRL poate recomanda cumparatorului achizitionarea altui produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele solicitate în prima comanda. Comanda initiala va fi anulata la data confirmarii comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul initial.

 

NOTĂ: Daca Intenționați sa returnati un produs, nu îl utilizati! Nu puteti utiliza produsele pe care le-ati primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumparare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.
BAUMAN GRUP SRL va suporta cheltuielile de retur daca acesta îi este imputabil. (Produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia).

ATENȚIE

NU se returneaza si NU se inlocuiesc urmatoarele produse/game de produse:

  • invelitori metalice, panouri si profile metalice care conform procedurii interne de lucru se fabrica / debiteaza doar la comanda speciala, personalizate dupa specificatiile clientului;
  • accesoriile metalice care conform procedurii interne de lucru se fabrica / debiteaza doar la comanda speciala, personalizate dupa specificatiile clientului;
  • prezinta urme de lovire, deteriorare, uzura;
  • au fost desigilate si nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile si eticheta integre;
  • sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzatoare repunerii în vânzare.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Pentru alte informatii legate de returul produselor va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email [email protected]

 

Formular de retragere

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
Catre SC. BAUMAN GRUP SRL, Bucureşti, Sector 5, Str. Înclinată, Nr.77a, nr.106, E-mail: [email protected], Telefon: +40 738 303 333,

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vânzarea online a urmatoarelor produse : ________________________________________________
Comandate la data __________________________ primite la data ____________________________
Nr. Factura/Bon Fiscal __________________________________
Numele cumpărătorului _________________________________________________________________
Adresa cumpărătorului __________________________________________________________________

 

 

 

 

Semnatura cumpărătorului                                                                                             Data

(doar în cazul notificării pe hârtie)

 

  1. Program de lucru, livrari, termene
  • Comanda poate fi plasata in orice moment dar perioada de procesare este de Luni pana Vineri in intervalul orar 8-16, exceptand sarbatorile legale.
  • Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate prin curierat rapid.
  • Termenul de livrare pentru produsele aflate în stoc este de 48-72 ore din momentul confirmarii livrarii.
  • Livrarile fizice se efectueaza prin curierat rapid, serviciu externalizat deci independent de administrator. Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare stabilit in momentul confirmarii comenzii; in acest caz administratorul nu isi asuma nici o raspundere in numele firmelor de curierat.
  • Administratorul isi asuma responsabilitatea in privinta livrarii produselor comandate de cumparator. Riscul pieirii bunului se transfera la cumparator in momentul predarii efective a bunului.
  1. Obligatiile cumpărătorului
  • sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
  • sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat  administratorului;
  • sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.
  1. Obligatiile vânzătorului
  • sa puna la dispozitia utilizatorilor gratuit informatii profesionale cu privire la produsele si serviciile sale. Continutul publicat in magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor si documentatia tehnica aferenta acestora afisate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori si furnizori. Imaginile produselor sunt afisate cu titlu de prezentare. In functie de lotul in care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.
  • sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
  • sa livreze produsele in cel mult 30 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc;
  • sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta din TERMENI SI CONDITII.
  1. GDPR Politica de confidentialitate si Politica Cookies

SC BAUMAN GRUP SRL este operator de date cu caracter personal inregistrat la Registrul General al Agentiei Nationale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal sub nr. 7866 din data: 24/04/2023.

Conform Regulamentului UE 2016/679 – Regulamentul General Privind Protectia Datelor GDPR (anterior conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice) SC. BAUMAN GRUP SRL, Bucureşti, Sector 5, Str. Înclinată, Nr.77a, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J40/10685/2012, având cod unic de înregistrare RO 30678626, Web: bauman-grup.ro, Email: “[email protected]”, Telefon: +40 738 303 333, prin împuternicit Dumitru MARCU, angajata a SC BAUMAN GRUP SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

Pentru informații detaliate privind politicile noastre de confidențialitate și cookies, vă rugăm să accesați link-urile de mai jos.

Politica Cookies

Politica de confidentialitate

  1. Litigii

TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV) se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului București. BAUMAN GRUP nu raspunde de prejudiciile cauzate fara culpa sa, de nefunctionarea magazinului online sau pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor magazinului virtual (ex: defectiuni la reteaua de internet). Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca.

X
Coșul meu
Coșul tău este gol.

Se pare că încă nu ai ales produse.